E-mail campagne VVD Zuid-Holland wint Amerikaanse campagne prijs

Dat de VVD in Zuid-Holland tijdens de afgelopen Provinciale Statenverkiezingen het allemaal nét even anders deed was de lokale vrijwilliger, kandidaat en de kiezer al opgevallen. Maar nu heeft het team ook de aandacht gekregen van de campagne professionals in de Verenigde Staten. De persoonlijke e-mail campagne die voor alle kandidaten werd opgezet is beloond met een Amerikaanse Reeds Award voor beste Europese mailingcampagne. De Reeds Awards is een jaarlijkse prijs die uitgereikt wordt aan bedrijven en organisaties die het verschil gemaakt hebben op het gebied van campagne.

Gedeputeerde Floor Vermeulen: "Als lijsttrekker was ik al ongelofelijk trots op het resultaat dat door campagneleider Kiki Bakker en haar campagneteam samen met alle kandidaten is neergezet, geweldig dat die erkenning er nu ook is in de vorm van deze prestigieuze Award. Volgens mij is de persoonlijke wijze van campagnevoeren een voorbeeld voor vele andere campagnes van de VVD!"

Landelijk campagneleider Tamara van Ark feliciteert het team met deze Award. "Zo gaaf om tussen al die campagneconsultants onze eigen VVD vrijwilligers te zien staan! Het team van Kiki Bakker heeft laten zien dat ze met enthousiasme, hard werken en nieuwe ideeën de VVD weer in persoonlijk contact met onze kiezers hebben gekregen. Van harte gefeliciteerd, een prestatie om trots op te zijn."