Oud-voorzitter Henry Keizer overleden

De VVD Zuid-Holland heeft met diepe verslagenheid kennisgenomen van het plotselinge overlijden van Henry Keizer. De oud-voorzitter was 58 jaar. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie.

Henry Keizer was tussen 2010 en 2014 voorzitter van het provinciebestuur van de VVD Zuid-Holland. In die hoedanigheid werkte hij nauw samen met de Statenfractie.

Toenmalig fractievoorzitter en huidig gedeputeerde Floor Vermeulen: “Henry heeft zich jarenlang als vrijwilliger ingezet voor de VVD. Als lid van de partijraad, voorzitter van de afdeling en kamercentrale Den Haag, voorzitter van de provinciecentrale Zuid-Holland en als landelijk voorzitter. Maar hij was er ook altijd bij als er campagne werd gevoerd en hield de sfeer erin. Met een stapel folders in de hand. Zijn inzet voor de VVD is van blijvende betekenis. We gaan hem missen.”

Huidig voorzitter van het provinciebestuur Pauline Bouvy-Koene: "Henry is voor velen in Zuid-Holland een vraagbaak en klankbord geweest. Hij maakte altijd tijd voor je en bezocht trouw de regiobijeenkomsten in Zuid-Holland. Zijn adviezen waren oprecht en van waarde. Henry heeft als voorzitter van de provinciecentrale een stevige basis gelegd voor de latere Regio Zuid-Holland. Zijn humor, vastberadenheid en tomeloze inzet zullen gemist worden. Zijn familie wensen we veel sterkte”.