Floor Vermeulen lijsttrekker VVD Zuid-Holland

De leden van de VVD in Zuid-Holland hebben Floor Vermeulen gekozen als lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen van 18 maart 2015. Vermeulen was voorgedragen door het bestuur en er waren geen tegenkandidaten gesteld.

De fractievoorzitter van de VVD-Statenfractie in Zuid-Holland is dankbaar voor het vertrouwen dat de leden in hem stellen: “Dit worden bijzonder belangrijke verkiezingen. De keuze voor mij als lijsttrekker bevestigt dat de leden tevreden zijn over het werk van onze fractie en gedeputeerden in de afgelopen jaren. Dit is een aanmoediging om die koers voort te zetten.”

Voorzitter Richard Korteland van de VVD Zuid-Holland is blij dat de leden de voordracht van het bestuur hebben gevolgd: “Onze leden zien dat Floor beschikt over veel ervaring, een breed netwerk, een groot politiek gevoel en een enorm enthousiasme. Ik ben ervan overtuigd dat de VVD met hem als lijsttrekker een prachtig verkiezingsresultaat gaat behalen.”

Floor Vermeulen is een echte Zuid-Hollander. Hij is als zoon van een boomkweker geboren en getogen in Boskoop, ging naar school in Gouda en studeerde in Leiden. In 2011 werd de VVD met hem als lijsttrekker de grootste partij in Zuid-Holland. Vervolgens leidde Vermeulen met succes de formatie die de huidige stabiele en daadkrachtige coalitie heeft opgeleverd.