Verwerking van persoonsgegevens

Door u aan te melden bij de scoutingcommissie gaat u ermee akkoord dat uw persoonsgegevens door de scoutingcommissie worden vastgelegd in een geautomatiseerd computersysteem. Doel van de verwerking van uw persoonsgegevens is tweeledig. Enerzijds om de gesprekken met de scoutingcommissie mogelijk te maken en anderzijds worden uw gegevens opgenomen in de talentenpool van het regiobestuur. De scoutingcommissie legt zowel uw ambitie als uw vorderingen vast. Zodra het regiobestuur op zoek is naar een kandidaat voor een politieke of bestuurlijke functie kan zij de talentenpool voor dat doel raadplegen. Op de registratie zijn de bepalingen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing. Verantwoordelijke voor verwerking is het Regiobestuur.

Hebt u vragen over de regionale scoutingcommissie? Dan kunt u contact opnemen met de secretaris van de scoutingcommissie, Lars Nieuwerf of met het bestuurslid Opleiding en Talentmanagement van het Regiobestuur via opleidingen@vvdregiozh.nl